SVAREN

ni sög på att fråga :)  
från bagge:
visste du att hag är coolast? <3
svar: wtf ja? fast jag e sten tuff! <3
vem vill du bajsa på?
svar: alla :)

från elin:
favvo affär?
har ingen köper det som faller mig i smaken, bra va?? :)
favvoblogg?
massa men mest underhållande är foki för hon e sämst :) såg ni smset från hennes mamma? :'D

från den anonyma jäveln:
är du avundsjuk på dina vänner?
nej varför skulle jag vara det? 
vad har du för skostorlek?
hahah hade 38 men nu har dom krympt till 36 :O
vad tycker du om fjortisar?
dom irriterar mig :)
vem är du kär i just nu?
mig själv :) <3 vem annars ? nej jag skojja richard :D
från frida:
vad händer i helgen?
just nu har helgen just börjat men nu kollar ja på film me bagge och adam , sen får jag se :)

från adele:
visste du att min katt är fetare än mig ? :)
JAPP, fett gulligt !!!!!!! <3
från anonym:
vad vill du göra med ditt liv?
ojj det blir jobbigt att svara på hät tar det i ett helt inlägg i veckan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0